Günümüzde firmaların başarılarına en çok etki eden faktörlerin başında ticari ilişkilerinde ve müşteri ilişkilerinde etkinlik gelmektedir. Bu etkinliğin sağlanması amacıyla hazırlanan MEB ONAYLI HALKLA İLİŞKİLER EĞİTİMİ, katılımcıların uygulamalı olarak temel kavramlar, yararlanılan yöntemler ve araçlar, satış ve pazarlama, etkili konuşma, beden dili, etkili sunum teknikleri, halkla ilişkiler bütçesinin planlanması vb. tüm konularda istenilen uzmanlık seviyesini elde etmelerini sağlamaktadır.Halkla ilişkiler kursu kapsamına giren diğer konulardan da kısaca bahsedecek olursak; öncelikle psikolojik temeller, yönetim ve organizasyon, müşteri odaklılık ve müşteriyi tanıma, sözlü ve yazılı iletişim, kampanyalar şeklinde sayabiliriz. Eğitim katılımcıların kurum içi ve kurum dışı iletişim ve ikna yeteneklerinin daha da gelişmesi, beden dilinin ve sözel iletişimin daha doğru ve bilinçli kullanılması, insan psikolojisini tanıma ve anlama, toplantı, konferans ya da sunum düzenleme konularında pratik becerilerinin gelişmesi gibi pek çok kazanımlar elde etmelerine de önemli katkılar sağlayacaktır. Alanlarında uzman eğitmenler tarafından sunulan eğitimin sonunda katılımcılara MEB Onaylı Halkla ilişkiler Uzmanlık Sertifikası verilmektedir. Halkla ilişkiler sertifika programına kimler katılmalı? • Hastanelerde karşılama ve resepsiyon destek işlemleri, hasta-hastane işlemlerinin sağlanması, hasta ve hasta yakınlarıyla iletişim vb. işlemlerde çalışmak isteyenler. • “Kariyerini Halkla İlişkiler Uzmanı” olarak sürdürmek isteyen çalışanlar. • Bu alanda çalışmak isteyen yeni mezunlar. • Halkla ilişkiler uzmanlığı yapan ve mesleğini geliştirmek isteyenler. • Reklamcılar, pazarlama alanında çalışanlar.


Şimdi Başvurun


Başvur